2012. augusztus 28., kedd

Bevezető...

Hát szijasztok!

Mit is mondhatnék, így bevezetésként...

Egy viszonylag visszahúzódó, 17 éves lányka mindennapjairól olvashattok majd. Nem ígérem, hogy rendszeresen minden nap írok nektek, mert készülök az érettségire és így ritkán gépezek majd. De hát ugye ez nem akadály .. annyira >.<

Mint ahogyan ti is... imádok zenét hallgatni. Vannak olyan együttesek akiket, ha nem hallgatnék nem is tudnék létezni... tudom hülyén hangzik.. de nem egy olyan eset volt már amikor a zene segítségével tudtam tovább lépni bizonyos dolgokon.

Na meg aztán én is büszkén mondhatom magam " novella írónak ". Már számtalan történet írásába belekezdtem, de még nem " publikáltam " őket. Nem tudom, hogy volna-e olyan személy aki szívesen olvasná az írásaimat.

Olyan fajta lány vagyok, aki képes egy órát térdelni a homokban csak azért, hogy magához csalogasson egy idegen kiscicát. Aki nem hátrál meg ha valami az útjába kerül. Sok meg próbáltatás és nehézségek árán ugyan, de végig csinálja amit elkezdett. Nagyon sok mindent kitervelt már a jövőjével kapcsolatban és tesz is azért, hogy az álmai valóra válhassanak. Egyszóval törekvő...

Ezen az oldalon mindenféle érdekességeket meg fogtok találni. Csak is kizárólag a zenéről, a képekről és az idézetekről fogok írni... aztán a többi majd ahogy kialakul. Meglátjuk :)

Mindenesetre üdv az oldalon, remélem találtok magatoknak érdekességeket és hogy még többször is benéztem majd hozzám. ^^.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése