2012. szeptember 7., péntek

The Best of LP :)

Szijasztok!
Hoztam nektek egy kis " finomságot "
Mivel az egész nyaramat a Linkin Parkkal töltöttem ( persze csak képletesen értve ) találtam egy rakat videót, amiből most szeretnék nektek egy párat megmutatni. :))

Na most még így az elején szólok, hogy a videókból kiemelem a kedvenc részeimet... ezáltal remélem megértitek miért pont azt a videót raktam ki :DD




Ebben a videóban több kedvenc részem is van, habár csak 2:18 mp-es. Ott van rögtön a legelején Chester válasza a " Sure! " .. imádom ahogy elnyújtja :D .. aztán utána 1:15 mp-től amikor szívja a fogát .. na hát igen .. jó munkához idő kell és persze sok szenvedés :D




Ez az egyik kedvencem ... az a mosoly ... :DD 0:45 mp-től .. háát az egyszerűen .. imádni való :DD És azt is hozzá kell tennem, hogy Rob milyen ügyesen elkapta a kalapot. :D




Először is ... 0:05 mp-nél ... nos .. egészségedre Chester .. :'DD .. én mindig is azt mondom.. " Jobb kint, mint bent " ugyebár :D




Ezt azért szeretem, mert itt különösen látszik milyen nagy és milyen jó is a banda összhangja :DD  egyébként meg jól énekelnek :D




Na hát igen.. azt hiszem ehhez nem tudok mit hozzászólni... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése